B2B Callcenter ABT

Callcenter ABT

  • Opgericht: december 1996 (ABT), februari 2010 (Active Business Solutions), maart 2013 (ABT Leadsoftware), december 2015 (ABT Groep)
  • Producten/diensten: B2B afspraken maken en leadgeneratie, leadgeneratie software, training en opleiding.
  • Gevestigd te: Keizersgracht 467, Amsterdam
  • Type opdrachtgevers: Automotive, Energie, Finance, Human Resource, Industriële producten en diensten, IT & Internet, Printing, Schoonmaak, Subsidie, Post, Telefonie, Verzekeringen.

ABT is sinds 1996 gespecialiseerd in het realiseren van omzetverhogende sales leads. We werken vanuit de gedachte dat telemarketing slechts een onderdeel van een salestraject is en zetten daarom offline èn online methodes in op uw aan tafel te helpen bij nieuwe opdrachtgevers. ABT is dus meer dan een callcenter.

We onderzoeken alle aspecten van uw leadgeneratietraject en ontwikkelen, samen met u, een marketingmix die orders oplevert. Het profileren van de doelgroep, en het vaststellen van uw daadwerkelijk onderscheidend vermogen is bij ons daarom vaste routine.


Lange termijn strategie

Het resultaat van een telemarketing actie kan fors worden verhoogd, indien dit onderdeel is van een specifieke marketingstrategie met lange termijnvisie.

Lead generatie bureau ABT bouwt voor u renderende relaties op, waardoor u op korte èn op lange termijn verzekerd bent van kwalitatieve leads en afspraken.

Een buitendienstmedewerker verkoopt doorgaans het makkelijkst als er een relatie is opgebouwd. Een relatie stoelt op vertrouwen. Vertrouwen komt echter pas na circa 8 relevante contactmomenten. ABT is hierbij onze onmisbare partner.

De ABT aanpak brengt u op korte termijn al resultaten, terwijl de lange termijnstrategie niet wordt vergeten.