On Guard en A B T

  • Onze opdrachtgever levert software applicaties ter ondersteuning van diverse bedrijfsprocessen, en is actief in de hele Benelux.

    Een aantal jaren geleden heeft de directie besloten de telefonische acquisitie te outsourcen omdat dit efficiënter en kostenbesparender is.

     

In de beginjaren hadden we intern een aantal mensen aan het bellen om op die manier nieuwe klanten of prospects te vinden.

Omdat we merkten dat het bellen totaal niet op een efficiënte manier gebeurde, hebben we besloten eens de mogelijkheden van een callcenter te onderzoeken.


We zijn met vol vertrouwen op structurele basis met ABT gaan werken, hetgeen prima is bevallen.

De manier waarop de goed opgeleide telemarketeers van ABT hun gesprekken voeren is uniek in de markt; ze voeren echte gesprekken, onderzoeken waar de verkoopkansen liggen, en slagen er steeds weer in om prospects te prikkelen een afspraak met een van onze accountmanagers te maken.


Met de kwalitatieve business-to-business telemarketing afspraken van ABT zijn wij van een kleine speler uitgegroeid tot een sterke speler in de markt.

On Guard