Afspraken maken

Leadgeneratiebureau ABT staat in de markt vooral bekend als 'de afsprakenmakers'.

Voor diverse toonaangevende bedrijven nemen wij de kwalificering van prospects en de agendaplanning van hun account managers voor onze rekening.

De kracht van ABT is dat wij verder denken dan alleen bellen en afspraken maken. Wij zijn ook daadwerkelijk betrokken bij het uiteindelijk stijgende verkoopresultaat van onze opdrachtgevers.

Wij zetten offline en online methodes in om het beste resultaat voor onze opdrachtgevers neer te zetten. Onze aanpak resulteert in een zeer hoge conversie tot orders op de door ons gemaakte bezoekafspraken.

Het bellen en afspraken maken is bij ons dus altijd een onderdeel van een gericht leadgeneratieprogramma.

Wij presenteren ons niet als een callcenter, maar als het verlengstuk van uw verkoopapparaat. Dit werkt in de praktijk het best.

Onze medewerkers gebruiken uw tone of voice, waardoor uw potentiële opdrachtgevers niet merken dat zij met een callcenter medewerker aan de telefoon zijn.

 

Hogere conversie op gemaakte afspraken

Tijdens onze telefoongesprekken onderzoeken we niet alleen de mogelijkheden om een goede (bezoek)afspraak te maken, maar proberen we tevens andere commerciële informatie te achterhalen. Onder andere hierdoor bedroeg de conversie order-afspraak in 2014 gemiddeld 41,7%.

 

Gesprekken op directieniveau

Wij voeren gesprekken op directieniveau. Daarom werken we nooit met een script, en bellen volgens de consultative calling methode. Onze medewerkers zijn experts in het voeren van intelligente dialogen met betrekking tot uw product of dienst.

Bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen? Lees dan verder op onze website, of bel ons vrijblijvend 020-7508585