Telefonische acquisitie

Meer omzet door telefonische acquisitie. Telefonische acquisitie is al meer dan 30 jaar een succesvol medium om met potentieel nieuwe klanten in gesprek te komen. Zelf in de huidige tijd van internetmarketing is telefonische acquisitie het uniek middel bij uitstek om een renderende relatie met een prospect op te bouwen en te onderhouden. Bellen is immers de meest interactieve en persoonlijke manier om op afstand met een prospect te communiceren.

Om telefonische acquisitie goed te kunnen uitvoeren maken we gebruik van een unieke methode, die sterke raakvlakken heeft met "consultative calling". Het gaat er immers niet om dat er een script wordt opgelezen, waarna uw prospect ja of nee zegt. Het gaat er juist om dat we middels een echte dialoog achterhalen waar de klantbehoefte ligt. Met deze kennis kunnen we vervolgens uw prospect prikkelen met uw propositie.

Door deze manier van werken kunt u zelf aangeven hoe goed een prospect gekwalificeerd dient te zijn alvorens u zelf in contactmet hem of haar wil treden. Wij leveren dus leads op maat! Vanzelfsprekend levert deze manier van werken een hogere orderconversie op.

Succesvolle telefonische acquisitie

Telefonische acquisitie

Bij telefonische acquisitie spelen tijd en aandacht een belangrijke rol. Wij bouwen uit uw naam aan een sterke relatie met uw potentiële klanten, zodat onze leads daadwerkelijk converteren naar orders.

Wij zorgen voor nieuwe klanten op korte termijn en onderhouden relaties die nog geen klant zijn. Onze contactstrategie zorgt er voor dat we op relevante moment op een aangename manier steeds weer onder de aandacht zijn bij uw doelgroep. Dit zorgt er voor dat uw bedrijf 'top of mind' blijft, waardoor u betere conversies behaalt.